Na snímke skladové priestory spoločnosti Muziker v logistickom parku P3 park Bratislava D2.
Zdroj: MICHAL SMRČOK

Rebranding sa podaril

Éru zmien teraz Muziker spečatil novou identitou. Pôvodnú trojfarebnú kombináciu loga nahradil fialový nápis, v ktorom z písmena M vykúka hlava nového maskota firmy.

„Maskot MuzMuz je nositeľom značky, má podporiť jej rozpoznateľnosť. Má jedinečný tvar, niekto v ňom môže vidieť rôzne postavičky, iný zase zvieratká, no naším zámerom nebolo vytvoriť niečo konkrétne,“ opisuje marketingová riaditeľka Muzikeru Monika Kľusková.

Nová podoba značky má podľa nej odrážať najmä radosť zákazníkov z voľnočasových aktivít, na ktoré sa firma zameriava. „Fialovú farbu sme zvolili z jednoduchého dôvodu – je výrazná a málo používaná,“ dodáva.

Plánom je, aby značka Muziker, ktorá pod rukami dvoch bratov a ich kolegov rastie k stomiliónovým -tržbám, napredovala pod ich vedením aj naďalej. O jej predaji či o vstupe strategického investora nateraz -podľa nich reč nie je. „Niektoré internetové obchody proaktívne šíria informáciu smerom k investorom. My to nerobíme, pretože aktuálne nie sme na predaj,“ uzatvára B. Karlik.