Coffeyová sa od šestnástich rokov líči stále rovnako. Jej poznávacími znameniami sú výrazný rúž, tekuté očné linky a hrubá vrstva korektoru pod očami na zakrytie tmavých kruhov. Generácia Z ale vyrastala na YouTube tutoriáloch, a tak svojou zručnosťou môže konkurovať aj profesionálnym vizážistom. Už od ranného veku sa pohybuje vo svete influenceriek, ktoré jej zástupcom hovoria, aké produkty sú práve „v kurze“, a ukážu im, ako ich správne používať.
Nastavovanie hraníc
Zástupcovia generácie Z sa neboja nastaviť „hranice“, ktoré im zároveň slúžia aj ako výhovorka, prečo nerobiť veci, ktoré sú im „proti srsti“. Po skončení pracovného času iba zriedka odpovedajú na emaily či telefonáty od šéfa alebo kolegu. Neboja sa nadriadenému povedať, že projekt nedokončili, pretože im to duševný stav nedovolil. O výčitkách svedomia nemôže byť pritom ani reč, čo im Coffeyová úprimne závidí.
Používanie smajlíkov
Väčšina mileniálov používa iba zopár najzákladnejších emotikonov. Hoci sa ich používaniu dlho bránili, dnes sú oveľa sebavedomejší, no chvíľu im trvalo naučiť sa, ako to robiť správne. Mladšie generácie prakticky vyrastali v online prostredí, a preto je pre ne používanie emotikonov v komunikácii úplne prirodzené.