Globalizovaná kreativita á la Cannes
Na najprestížnejšom kreatívnom festivale na svete Cannes Lions znovu kraľovali metafory a najmä hyperbolizácia komunikačných posolstiev. Našťastie. Aspoň sa je na čo pozerať.
Alebo ako sa môžu tvorcovia tlačových správ inšpirovať letákmi obchodných spoločností
Víťazná práca na najprestížnejšom kreatívnom festivale na svete, Cannes Lions, prináša slávu agentúre a nové pracovné ponuky jej kreatívcom. Pre ostatných je aspoň inšpiráciou, kam sa uberať. Tohtoročné Grand Prix v kategórii Press Lions malo jasný odkaz.
Kreatívna súťaž International Andy Awards začínala v New Yorku pred vyše štyridsiatimi rokmi len ako ukážka najlepších reklamných printov. Aktuálne má už desať kategórií, a preto si môžete pozrieť to najlepšie z outdoorových riešení.
Golden Award of Montreux 2008 je jeden z najstarších európskych kreatívnych festivalov. Na jeho dvadsiatom ročníku sa v printovej reklame darilo najmä automobilovej inzercii, medzi ktorú sa votrela aj jazyková škola. Pozrite si samých zlatých víťazov.
Festival Clio Awards už päť desaťročí oslavuje a oceňuje silné formy komunikácie a ich vplyv na modernú kultúru. Tú síce stále viac ovplyvňujú nové médiá, ale inzercia sa ešte nevzdáva. Pozrite si tie najlepšie práce.
To aspoň tvrdí tohtoročný slogan známeho kreatívneho festivalu reklamy Clio Awards 2008. Posúďte sami, či ocenené práce kategórie outdoor majú na to, aby sa stali reklamnými legendami, alebo len na porotu v Miami na Floride príliš pálilo slnko.
International ANDY Awards boli založené v roku 1964 newyorským reklamným klubom. Na rozdiel od ostatných súťaží nejde zisk z Andy Awards organizátorom, ale priamo nadácii reklamného klubu. Tá podporuje vzdelávacie aktivity v oblasti reklamy. Medzinárodná
Podľa poroty štrnásteho ročníka národnej súťaže o najkreatívnejšiu reklamu Zlatý klinec 2008 bola kategória s najkvalitnejšími príspevkami práve tá najklasickejšia, printová. Zlatom ocenené práce nevznikli zo dňa na deň. Majú spoločné to, že sa vyznačujú
Posolstvá reklám Svetového fondu na ochranu prírody (WWF) pošlite ďalej a TREND po prečítaní dajte do zberu.
Dobrá reklama na európskej úrovni by mala byť jednoducho pekná, prekvapivá a najlepšie aj zábavná. Mala by vás zaujať, dať vám príležitosť, aby ste odhalili jej jednoduché, ale kreatívne posolstvo, a potom odmeniť vašu pozornosť skvelou, unikátnou ponuk
Ché je belgický magazín pre mužov. Okrem fotografií krásnych žien sa venuje aj lifestylu a celkovo mužskému svetu – autám, technickým hračkám... Vo svojej komunikácii hovorí len o jedinej veci, nerobí to však priamočiaro. Každá exekúcia je podpísaná vetou
Jedno auto, rovnaké zadanie, päť riešení.
Realitný trh na Slovensku prechádza dynamickými zmenami, od vývoja cien nehnuteľností až po digitalizáciu sprostredkovateľských služieb. Súčasnú situáciu ovplyvňujú nielen domáce faktory, ako je ponuka a dopyt, ale aj globálne trendy vrátane inflácie a rastu úrokových sadzieb.
Od budúceho roka vstúpi do platnosti viacero zmien pri nákupe elektronickej známky
Zisky si pripísali aj ďalšie digitálne meny, keďže investori opäť riskujú
Zo súčasných parlamentných strán by sa do parlamentu nedostali SaS ani SNS