Predplatiť TREND
Predplatiť TREND

#riešenia

Taška ako atrakcia
Medialne.sk Marketing 13.9. 2007 16:56

Taška ako atrakcia

Logo môže mať na taške hocikto. Aj keď práve taška väčšinou patrí medzi takzvané trvalky, oplatí sa nebrať ju len ako povinnú jazdu, ale ako skutočnú reklamnú plochu. Skúste k nej pristupovať rovnako ako pri iných médiách. Nech je dostatočne kreatívna, ab

Dva názory, rôzne prístupy
Medialne.sk Marketing 6.9. 2007 16:41

Dva názory, rôzne prístupy

Tak ako sa odlišujú názory na otázku prerušenia tehotenstva, líšia sa aj prístupy, aké zvolia občianske iniciatívy a agentúry, keď chcú svoj postoj komunikovať prostredníctvom reklamy. Niektoré sa rozhodnú pre agresívnu kampaň, ktorá má presvedčiť frontál

Neprípustná kreatíva
Medialne.sk Marketing 30.8. 2007 16:27

Neprípustná kreatíva

Nie každá spoločnosť má nervy aj odvahu na to, aby jej produkty propagovala kontroverzná, drzá či nechutná reklama. Niektoré z nasledujúcich ukážok sa do časopisov či na bilbordy ani nedostali, iné sa po kritických reakciách spotrebiteľov museli stiahnuť

Víťazi z New Yorku
Medialne.sk Marketing 23.8. 2007 16:10

Víťazi z New Yorku

Pozrite si niekoľko ocenených prác z tohtoročného New York Festivals 2007. Mimochodom, v porote rozhodovali aj „admani“ zo Slovenska – kreatívny riaditeľ agentúry Istropolitana D’Arcy Peter Darovec a kreatívny riaditeľ Wiktor Leo Burnett Peter Kačenka.

Najlepšia printová reklama na svete
Medialne.sk Marketing 5.7. 2007 14:04

Najlepšia printová reklama na svete

Kategória Press najrešpektovanejšieho festivalu reklamy na svete Cannes Lions znovu potvrdila, že na to, aby inzercia získala ocenenie, musí mať nielen jasné posolstvo, ale najmä dobre vyzerať. Copytexty v inzerátoch sa vo väčšine prác dokonca zmenili na

Just product
Medialne.sk Marketing 7.10. 2006 20:57

Just product

Ukázať veľký produkt je úspešná taktika, ako predať návrh klientovi. Niekedy to však môže byť zároveň dobrá taktika, ako urobiť niečo kreatívne.


Video