Provokovanie v reklame sa vypláca
Stačí mať vhodný produkt, dobrých kreatívcov, odvahu dostať sa do pozornosti a odhadnúť, čo ešte zvládnu naši zákazníci.
Stačí mať vhodný produkt, dobrých kreatívcov, odvahu dostať sa do pozornosti a odhadnúť, čo ešte zvládnu naši zákazníci.
Logo môže mať na taške hocikto. Aj keď práve taška väčšinou patrí medzi takzvané trvalky, oplatí sa nebrať ju len ako povinnú jazdu, ale ako skutočnú reklamnú plochu. Skúste k nej pristupovať rovnako ako pri iných médiách. Nech je dostatočne kreatívna, ab
Tak ako sa odlišujú názory na otázku prerušenia tehotenstva, líšia sa aj prístupy, aké zvolia občianske iniciatívy a agentúry, keď chcú svoj postoj komunikovať prostredníctvom reklamy. Niektoré sa rozhodnú pre agresívnu kampaň, ktorá má presvedčiť frontál
Nie každá spoločnosť má nervy aj odvahu na to, aby jej produkty propagovala kontroverzná, drzá či nechutná reklama. Niektoré z nasledujúcich ukážok sa do časopisov či na bilbordy ani nedostali, iné sa po kritických reakciách spotrebiteľov museli stiahnuť
Pozrite si niekoľko ocenených prác z tohtoročného New York Festivals 2007. Mimochodom, v porote rozhodovali aj „admani“ zo Slovenska – kreatívny riaditeľ agentúry Istropolitana D’Arcy Peter Darovec a kreatívny riaditeľ Wiktor Leo Burnett Peter Kačenka.
Kategória Press najrešpektovanejšieho festivalu reklamy na svete Cannes Lions znovu potvrdila, že na to, aby inzercia získala ocenenie, musí mať nielen jasné posolstvo, ale najmä dobre vyzerať. Copytexty v inzerátoch sa vo väčšine prác dokonca zmenili na
Ukázať veľký produkt je úspešná taktika, ako predať návrh klientovi. Niekedy to však môže byť zároveň dobrá taktika, ako urobiť niečo kreatívne.
Štyridsaťjedenročný Japonec ponúka riešenie na jednu z pandémií 21. storočia. Ročne eviduje približne tisíc žiadostí
AI minulý rok vyčerpala ľudské poznatky, z ktorých sa učila
Energetický sektor poskytuje Moskve najväčší zdroj financovania vojny proti Ukrajine
Ak bude výpadok dlhodobý, mohol by paralyzovať rozhodovaciu činnosť mesta