Predplatiť TREND
Predplatiť TREND

#riešenia

Šťastné a reklamné
Medialne.sk Marketing 4.12. 2008 18:11

Šťastné a reklamné

Vianoce sú sviatkami, ktoré najintenzívnejšie a najdlhšie prežívajú zadávatelia reklamy a ich agentúry. Spája ich spoločná viera v úspech kampaní a prekvapenie, prečo sa želania PF aj tento rok riešia v poslednej chvíli.

Dve percentá vyvolených reklám
Medialne.sk Marketing 13.11. 2008 14:54

Dve percentá vyvolených reklám

Na šestnástom ročníku kreatívneho festivalu Cresta International Advertising Awards získali najvyššie ocenenie len dve percentá z približne tritisíc prihlásených prác. Jedinou slovenskou agentúrou, ktorej sa podarilo získať v New Yorku cenu, bola Istropol

Zlaté bubny pre outdoor
Medialne.sk Marketing 23.10. 2008 14:28

Zlaté bubny pre outdoor

V slovinskom Portoroži sa prednedávnom uskutočnil slovenskými marketérmi najnavštevovanejší festival reklamy Golden Drum. Na jeho 15. ročníku spolu súťažilo 2 753 prác zo 44 krajín sveta. Pozrite si tie najlepšie z kategórie outdoor.

Reklamná JAR
Medialne.sk Marketing 9.10. 2008 14:18

Reklamná JAR

Aj keď je Loerie Awards kreatívny festival Stredného východu a Afriky, medzi ocenenými nájdete najmä práce z oveľa menšieho regiónu. Vlastne, jedného štátu. Z Juhoafrickej republiky.

Reklamy z Afriky
Medialne.sk Marketing 2.10. 2008 14:10

Reklamy z Afriky

Loerie Awards je kreatívny festival Stredného východu a A friky. Bol založený preto, aby podporoval a propagoval televíznu reklamu v tomto regióne. Za tridsať rokov narástol tak, že oceňuje aj dizajn alebo printy. Pozrite si tie najlepšie.

Nič, len printy
Medialne.sk Marketing 25.9. 2008 13:40

Nič, len printy

World Press Awards vznikli len pred dvomi rokmi. Vydali sa presne opačnou cestou ako iné reklamné súťaže. Nemajú desiatky porotcov a množstvo kategórií. Sedem porotcov hodnotí len printovú reklamu. Podľa autorov súťaže je práve ona výkladnou skriňou rekla

Autá a ženy bojovníčky
Medialne.sk Marketing 18.9. 2008 13:14

Autá a ženy bojovníčky

Aj na aktuálnom ročníku najznámejšieho medzinárodného festivalu reklamy Cannes Lions ste mohli uvidieť množstvo tipov na to, ako robiť reklamu na autá bez toho, aby ste ich ukázali. Porovnajte si to napríklad s reklamou na luxusný obchod Harvey Nichols. S

Outdoor z Cannes fungujúci ako print
Medialne.sk Marketing 10.9. 2008 15:31

Outdoor z Cannes fungujúci ako print

Povedali by ste o týchto prácach, že ide o víťazov najprestížnejšieho medzinárodného festivalu reklamy Cannes Lions v kategórii outdoor? Boli ocenené, aj keď sa práve „nehrali“ s médiom, na ktorom boli umiestnené. Dobrá idea, zdá sa, stačí.

Outdoor, ktorý si zaslúži leva
Medialne.sk Marketing 21.8. 2008 14:44

Outdoor, ktorý si zaslúži leva

Festival reklamy Cannes Lions je nielen najväčší na svete, ale aj najrešpektovanejší. Porota je skutočne prísna. Získať sošku leva sa v kategórii outdoor tento rok podarilo len 147 prácam z celého sveta. Aký je teda outdoor, ktorý si zaslúži leva? Každý i

Slabý catering v Cannes?
Medialne.sk Marketing 7.8. 2008 18:30

Slabý catering v Cannes?

Nepamätám si, že by v histórii najprestížnejšieho kreatívneho festivalu na svete Cannes Lions získala sieť reštaurácií toľko ocenení v kategórii outdoor. Ocenené práce svedčia o tom, že porota mala v tejto kategórii asi rovnako veľkú chuť na jedlo ako kr


Video