Stellantis sa snaží zvrátiť opatrenia umožňujúce prácu z domu, ktoré ešte počas pandémie zaviedol výkonný riaditeľ Carlos Tavares s cieľom znížiť prevádzkové náklady. Od januára už automobiloví inžinieri dochádzajú do práce tri dni v týždni.
Agentúra Bloomberg informuje, že v čase uvádzania nových vozidiel na trh musia byť niektorí z nich v kancelárii až šesť dní zo siedmich. „Je nemožné navrhovať vozidlá na diaľku,“ zdôraznil Ned Curic, šéf inžiniersko-technologickej divízie Stellantisu. Ten je presvedčený, že práca v kancelárii a stretávanie sa s kolegami urýchľujú prácu na projektoch.
Stellantis v roku 2022 umožnil zamestnancom, ktorí nepracujú pri montážnej linke, pracovať z domu 70 percent času. Sám Tavares pracuje približne jeden týždeň do mesiaca z domu v Portugalsku.