1. Vysvetľujte a oceňujte
Ľudia musia pochopiť, prečo robia to, čo robia. Objasnite preto každému kolegovi, v akej situácii sa vaša spoločnosť nachádza, aké sú jej plány na najbližšie aj vzdialenejšie obdobie, aké kroky plánujete podniknúť a predovšetkým, aká je jeho úloha v celej firme.
Navyše ak dokážete oceniť hodnotu každého jednotlivca pre firmu, zamestnanci to istotne ocenia tiež.
Vyhorela som a išla som na sabatikal. Niektorí kolegovia tomu nerozumeli, hovorí psychologička
2. Stanovte priority
Odbremeňte kolegov od úloh, ktoré nie sú skutočne dôležité. Obmedzte nepodstatné projekty a sústreďte sa len na priority. Stanovte ich riešenie, timing, zadajte úlohy a takto postupne riešte ďalšie naplánované kroky. Treba však dávať pozor, lebo priority sa môžu meniť, často nepredvídateľne.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?