Manažment
Riadenie, respektíve organizácia času už nie je doménou živnostníkov. Vďaka väčšiemu začleneniu hybridného modelu práce sa viac kompetencií presunulo na zamestnancov. Tí sú zodpovední za výsledky najmä počas období práce z domu, kedy si musia sami aktivity nielen zorganizovať, ale aj nájsť motiváciu na ich realizovanie.
Bez nadriadeného stojaceho za chrbtom sa niektorým z nich pracuje ťažšie. Nie je preto prekvapením, že firmy hľadajú ľudí, ktorí takýto dozor nepotrebujú, vedia zorganizovať čas nielen pre seba, ale aj kolegom či podriadeným a dodať potrebné výstupy.
Manažérske schopnosti sa síce nedajú doložiť diplomom, no I. Šulík upozorňuje, že ľudia, ktorí sú dobre vytrénovaní na vedenie pohovorov, vedia pomerne presne identifikovať, kde sa človek v rámci rozvinutosti tejto kompetencie nachádza.