Potenciál v jachtárskom biznise
Predaj tovaru spojeného s produkciou hudby tak už dnes tvorí menej než polovicu tržieb firmy, podľa B. Karlika majú sľubnú perspektívu aj ďalšie segmenty. „Najväčší potenciál má jachtársky biznis,“ hodnotí riaditeľ pre inovácie. Výhodou je, že jachtárov obsluhuje v Európe len zopár firiem, zatiaľ čo v cyklistike sú to stovky spoločností.
„Myslím si, že vo všetkých dôležitých segmentoch už nohu strčenú máme. Ďalej už ide o hĺbku a šírku ponuky,“ dodáva na margo ďalšieho rozširovania ponuky. Muziker však podľa jeho slov zatiaľ nemá ambíciu stať sa „druhým Amazonom“ a predávať všetko. „Chceme sa definovať, to je podľa nás dôležité, ľudia nemajú radi mačkopsy.“