Ženy by sa mali vzdelávať
To, že dievčatá majú pred technológiami strach, priznáva aj Katarína Klinková. Založila firmu Deal Factory, v ktorej prepája svoju lásku k predaju s technologickými firmami.
Vznik firmy podnietilo zistenie, že veľa ítečkárov má síce skvelý produkt, ale má problém ho odprezentovať a predať zákazníkom ľudským spôsobom. Túto dieru na trhu využila. Okrem toho vedie tanečné štúdio Bounce chicks, ktoré má pobočky po celom Slovensku a venuje sa tanečným štýlom dancehall a reggaetone. Vraví, že miluje tanec, pohyb a ženskosť, na ktorú je hrdá. Síce to znie ako klišé, ale tvrdí, že každá žena je krásna, ale musí sa najprv naučiť cítiť sa krásna, v čom jej tanec dokáže pomôcť.
Katarína Klinková Zdroj: Maňo Štrauch
„To, čo sa dámy naučia na parkete, zužitkujú aj v bežnom živote,“ vraví a ona je toho dôkazom.
Do technologickej sféry „pričuchla“ náhodou, keď stála pri zrode aplikácie Staffino, ktorý umožňuje zhodnotiť jedlo či personál reštaurácie. „V start-upe bolo málo ľudí, a tak musí každý rozumieť všetkému. Ja som mala v prvotnej fáze na starosti dvoch kóderov, ktorí sa ma pýtali, čo majú robiť. No ja som tomu nerozumela a mala som strach. Hnevalo ma, že ma nerešpektujú,“ spomína si.
Ak sa s nimi o niečom rozprávala, tak jej názor nebrali do úvahy a nenechali ju ani dohovoriť vetu. „Povedala som si, že sa to idem naučiť, aby som rozumela, o čom sa rozprávajú. Po nociach som si študovala pojmy ako slovíčko ,defaultne‘ a všetko som si googlila. Zrazu, keď videli, že viem, o čom je reč, začali ma počúvať,“ spomína úsmevnú príhodu K. Klinková.
Podľa nej na Slovensku dievčatám chýbajú výraznejšie
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?