Jedno z poschodí slovenského pavilónu patrilo cestovnému ruchu a gastronómii. Slovensko sa predstavilo ako krajina s veľkým prírodným bohatstvom a históriou. O prezentáciu sa postarala agentúra pre podporu cestovného ruchu Slovakia Travel.
Jej cieľom bolo návštevníkom ukázať, že Slovensko je atraktívna krajina, ktorá okrem prírody ponúka množstvo hradov či zámkov. Na výstave predstavili aj jeden z najatraktívnejších produktov slovenského cestovného ruchu – kúpeľníctvo.
Jedna z miestností bola venovaná slovenským prírodným krásam a pamiatkam. Na 360-stupňovej obrazovke sa premietali videá z Vysokých Tatier, Spišského hradu či Levoče.
Špeciálny systém vpúšťal do miestnosti arómu, ktorá mala ľuďom pripomínať vôňu slovenskej prírody. Nápad organizátori dostali po tom, ako sa rozprávali so Slovákmi dlhodobo žijúcimi v Dubaji. Tí sa sťažovali na to, že v Dubaji nič nevonia, keďže tam nie sú možnosti zájsť do prírody.