Na snímke generálny riaditeľ SARIO Róbert Šimončič počas tlačovej konferencie.
Zdroj: Jaroslav Novák
Na snímke generálny riaditeľ SARIO Róbert Šimončič počas tlačovej konferencie.

Cieľom slovenskej expozície bolo vytvorenie atraktívneho priestoru pre prezentáciu Slovenska a pre nadväzovanie vzťahov s návštevníkmi, krajinami, ako aj obchodnými partnermi. Účasť slovenských podnikateľských subjektov zastrešovala Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu (SARIO).

Celkovo zorganizovalo SARIO jedenásť podnikateľských misií, ktorých sa zúčastnilo 175 slovenských firiem. Zorganizovalo sa tiež 550 B2B stretnutí a dvadsať biznis fór a konferencií. K vrcholom slovenského programu patrili otvárací ceremoniál, Národný deň a Národný týždeň, ako aj návšteva prezidentky SR Zuzany Čaputovej.