Spoločnosť Profesia.sk zmení od 1. januára 2024 obchodné meno na Alma Career Slovakia. Názov pracovného portálu sa nemení, uchádzači o zamestnanie aj naďalej nájdu aktuálne pracovné ponuky na webe Profesia.sk. Informovala o tom PR manažérka Profesie Ľubica Melcerová.

„Hoci spoločnosť ako taká prechádza zmenou obchodného mena, uchádzači a uchádzačky si nebudú musieť zvykať na nový portál s pracovnými ponukami. Web Profesia.sk je jedným z najväčších produktov skupiny Alma Career, a preto nie je dôvod na jeho premenovanie," uviedla Ľ. Melcerová.

Vedením spoločnosti je poverený Milan Jasný, ktorý zastáva pozíciu riaditeľa pre Českú republiku, Slovensko a Poľsko. V manažmente spoločnosti aj naďalej pôsobí zakladateľ Profesie Dalibor Jakuš, informovala Ľ. Melcerová.

Premenovanie Profesie na Alma Career Slovakia je súčasťou stratégie zameranej na vytvorenie silnej nadregionálnej skupiny, ktorá poskytuje riešenia v oblasti ľudských zdrojov. „Najväčšou výzvou je pre nás zaistiť, aby sme po ukončení integrácie na tom boli vo všetkých ohľadoch lepšie ako dnes. Aby sme mali lepšiu produktovú ponuku, lepšiu firemnú kultúru, lepšiu starostlivosť o zákazníka, lepšie výsledky, a aby sme dokázali lepšie a rýchlejšie inovovať," uviedol Jasný.

Vlastníkom spoločnosti Profesia je už od roku 2012 fínska spoločnosť Alma Media. Jednou z jej obchodných vetiev je práve Alma Career, ktorá pôsobí v 11 krajinách Európy, a to vo Fínsku, Litve, Lotyšsku, Estónsku, Česku, na Slovensku, v Poľsku, Slovinsku, Chorvátsku, Bosne a Hercegovine a Severnom Macedónsku a s ďalším krajinami spolupracuje.

Ďalšie dôležité správy

IT firmy inzerujú voľné pracovné miesta skôr na sociálnych sieťach ako na pracovných portáloch. Podľa manažérky Graftonu hľadá sedem z desiatich personalistov talenty na LinkedIn.
Neprehliadnite

Štvrtina ľudí si prácu hľadá na Facebooku, spôsob náboru však naďalej diktujú pracovné portály