Joey Watová.
Zdroj: Youtube
Joey Watová.

Joey Watová: Pozorovanie zákazníkov prinieslo nové produkty

CEO Yum China Joey Watová trávi hodiny sledovaním zákazníkov v reštauráciách, ktoré patria do portfólia spoločnosti vrátane KFC a Pizza Hut. Počas jedného z takýchto pozorovaní si všimla, že mladí zákazníci v Číne často namáčajú vyprážané kuracie mäso do zemiakovej kaše.
Tento postreh viedol k vytvoreniu „mash potato burgera“, ktorý sa stal hitom. J. Watová zdôrazňuje, že priamy kontakt s realitou zákazníckeho správania dokáže priniesť nápady, ktoré by dáta alebo rozhovory s manažérmi nemuseli odhaliť.

Ďalšie dôležité správy

Brian Chesky
Neprehliadnite

Zamestnanci nechcú autonómiu. Inak by si mali založiť vlastné firmy, tvrdí šéf Airbnb