Firmy podceňujú potenciál skrytý v dátach. Často im ukážeme, čo s nimi môžu robiť, tvrdí expert
Objem dát narástol natoľko, že ich už nie je jednoduché ukladať, spracovať ani využiť. Pomáhajú špecializované firmy a nástroje
Objem dát narástol natoľko, že ich už nie je jednoduché ukladať, spracovať ani využiť. Pomáhajú špecializované firmy a nástroje
Ak chce spoločnosť vylepšovať procesy, dáta sú kľúčové. Okrem zberu je dôležitá ich bezpečnosť, vyhodnotenie a analýza
Čoraz viac firiem využíva analýzy veľkého množstva údajov, dokonca aj v oblasti hazardu
Platforma z Market Locatora spracúva údaje z 25 miliónov SIM kariet blízkovýchodného mobilného operátora STC
Obchodníci by mohli vidieť priamy dosah online reklamy na predaje v kamenných obchodoch
Prečo ich nevyužívajú viac? Vďaka nim by vedeli ukázať, že naozaj dobre poznajú svojho klienta
Ministerstvo financií sa neobťažuje rozlišovať špekulácie a legálne dôvody. Na rozdiel od Nemecka majú sa u nás platiť dane z každej firemnej reorganizácie.
Spokojnosť zákazníkov si firmy zvyčajne vyhodnocujú dotazníkovým prieskumom. Dá sa to už aj inak a presnejšie
V spoločnosti rezonuje diskusia, či zavrieť na štátne sviatky obchody alebo nie. Našou ekonomikou však hýbu pomerne citeľne už dnes aj tak banálne veci ako sú krstné mená.
Po štyroch úspešných kolách CRM rébusov prichádza 5 séria. Otestujte sa, či nájdete aj tento raz správne odpovede!
Najinšpiratívnejšie prezentácie o CRM, Digital, E-Commerce a marketingu za posledných 12 mesiacov, ktoré si navyše môžete stiahnuť.
Firemní ítečkári už dlho počúvajú, že IT pre podnik nie je cieľ, ale nástroj na rozvoj biznisu. A veci sa naozaj začali meniť
[SK] Tretí set marketingových úloh na preverenie Vašej kreativity a rozmýšľania. / [EN] Third series of data mining riddles.
Pozrite si trendy v analýze klientskych dát, ktoré predpovedajú ľudia z branže.
Najdôležitejšie trendy a klientske inšpirácie pre rok 2016 – časť II