[EN/SK] Najdôležitejšie inšpirácie pre 2016 - I. časť
Séria inšpirácií z najväčšej marketingovej konferencie Severnej Európy
Séria inšpirácií z najväčšej marketingovej konferencie Severnej Európy
Britský špecialista na zákaznícke prieskumy Sean Dromgoole tvrdí, že firmy by mali vytriezvieť z ošiaľu zvaného big data
Houston Rockets alebo ospravedlňte sa svojej databáze! Prekvapivé poklady klientskych dát a ako ich z množstva dát vyťažiť.
Prečo sa predávajú Porsche? Čo príde po Selfie? A mnoho iných inšpirácii zo severských krajín ...
Prienik technológií do všetkých aspektov života je väčší, než si uvedomujeme. Pokusom to demonštrovala tehotná americká sociologička. Snaha o udržanie maximálnej miery súkromia pred internetovými marketérmi ju stálo podozrenie z kriminálnych aktivít.
Osobné dáta sa stávajú novým druhom cenných aktív. Niektoré štáty ako Veľká Británia alebo Andorra z nich chcú vyťažiť lepšie technológie a ušetriť na výdavkoch
Prečo nám chodia divné SMSky, ktoré nás iritujú, hoci majú pomáhať? Čo sa musí zmeniť, aby geomarketing priniesol skutočnú marketingovú hodnotu? Zahraniční experti sa zhodli na nasledovnom ...
Keď začnete skenovať potraviny, môže sa stať, že vám časy nevedomosti budú chýbať
Netradičný pohľad na direct marketing
Pre ktoré z menovaných firiem je dovolenka najväčšou príležitosťou zvýšiť svoje (budúce) výnosy?
Alebo: Galko by sa červenal závisťou
Vyššie ceny ako pred rokom sa prejavili vo všetkých 12 odboroch
Obe pohonné látky medzitýždenne zlacneli o dva centy za liter
Brusel by mal výrazne obmedziť tlak na presadzovanie nerealistických politík, ktoré podporujú úpadok prosperity a životnej úrovne obyvateľstva.
Niektorí obchodníci pri online nákupoch využívajú trik so zmenou meny