Goral Vodka MASTER predstavuje slovenský produkt, ktorý získal svetové ocenenia. Práve preto si chce jej výrobca GAS Família v siedmom ročníku ankety „77 dôvodov, prečo mám rád Slovensko“ pripomenúť svetový úspech Slovákov na majstrovstvách sveta v hokeji v 2002.
Ide o najrozsiahlejší prieskum verejnej mienky, ktorý spoločnosť každoročne organizuje v spolupráci s týždenníkom TREND. V rámci neho budú môcť počas siedmich týždňov respondenti vybrať víťazov siedmich kategórií, ktorých podpisy budú zvečnené na limitovanom počte 77 fliaš v hokejovom dizajne vrátane podpisov víťazných hokejistov.
Unikátnosť edície pritom spočíva aj v dizajne fľaše , ktorý každoročne spracuje iný slovenský významný dizajnér alebo dizajnérka. V predchádzajúcich ročníkoch boli na 1,75- litrovej fľaši takto zvečnené napríklad významné ženské a mužské osobnosti Slovenska či sedem divov slovenskej architektúry.