Aj počas krízy dosiahla Gas Familia stanovené ciele a prekonala turbulencie na trhu
Spoločnosť sa nezastavuje len pri klasických produktoch, ale posúva sa smerom k novým trendom, ako sú ovocné šťavy či kreatívne limitované edície.
Spoločnosť sa nezastavuje len pri klasických produktoch, ale posúva sa smerom k novým trendom, ako sú ovocné šťavy či kreatívne limitované edície.
Anketa 77 dôvodov, prečo mám rád Slovensko aj tento rok priniesla možnosť vyhrať neopakovateľnú fľašu v hodnote 77 eur
Anketa 77 dôvodov, prečo mám rád Slovensko prináša možnosť vyhrať neopakovateľnú fľašu v hodnote 77 eur
Anketa 77 dôvodov, prečo mám rád Slovensko prináša možnosť vyhrať neopakovateľnú fľašu v hodnote 77 eur
Anketa 77 dôvodov, prečo mám rád Slovensko prináša možnosť vyhrať neopakovateľnú fľašu v hodnote 77 eur
Anketa 77 dôvodov, prečo mám rád Slovensko prináša možnosť vyhrať neopakovateľnú fľašu v hodnote 77 eur
Anketa 77 dôvodov, prečo mám rád Slovensko prináša možnosť vyhrať neopakovateľnú fľašu v hodnote 77 eur
K produktu sa zatiaľ oficiálne nepriznáva nikto, malo by ísť o Gas Familiu
Návrh KDH na 500-metrové „ochranné pásmo“ aj pri zdravotníckych zariadeniach neprešiel
Zadávateľovi odkázala, že ohrozuje dobré meno reklamy ako takej
Výrobcovi alkoholu hrozí pokuta, orgán má však právomoc aj reklamu stopnúť
Gas Familia nevyriešila všetky nevhodne umiestnené vizuály
Kampaň si napriek tomu zadávateľ aj agentúra obhajujú
V propagácii vodky od slovenského výrobcu agentúra This is Locco znova zvolila provokatívne posolstvá