Posledných 12 mesiacov bol bohatý na zaujímavé prezentácie. Pripájam preto hitparádu TOP 25 najinšpiratívnejších prezentácii, ktoré som v oblasti CRM, Digitál a Marketingu. Prezentácie sú zoradené od 25 ku 1, ako hitparádový countdown, takže to najlepšie nakoniec. Dve z prezentácii (TOP 10 a TOP 20) si môžete stiahnuť ako malú pozornosť od autora. Registrovaní užívatelia portálu MOCNÉ DÁTA si ako odmenu za svoju vernosť môžu stiahnuť všetky prezentácie (link na konci blogu).  

[25] Lukáš Zahradníček: Jak se mění kampaňový svět s příchodem SAS Customer Intelligence.

Zaujímavá, drobná case study o tom, ako postupne lepšie zacieľovať kampane v bankovníctve a postupne zmenšovať veľkosť ich cieľových vzoriek.

[24] Marc Hirtz: Customizované VIDEO pre klienta ako predajný kanál

Hoci ide o komerčnú prezentáciu Pitney Bowes, ukazuje to, ako sa realne dá použiť dynamické video (pre každého klienta iné) na predaj produktov.

[23] Ladislav Csengeri: Nakupovanie drogerie a potravín v SR

Štúdia GFK o návykoch slovenských spotrebiteľov pri nakupovaní tovarov rýchlej obrátky a zľavy s nim súvisiace.

[22] Vaclav Kos: Mobilná APPKA, ako na to a čo by mala obsahovať

Pomerne ojedinelý prípad prezentácie, kde sa nie kto cielene venuje tomu ako vyvinúť a propagovať mobilnú APPku a jej použitie na E-commerce .

[21] Francesca Nieddu: MULTICHANNEL and NPS strategies in banking

Pohľad na to, ako intenzívne pracovať s NPS a ako používať aj v bankovníctve prístup služieb naprieč rôznymi kanálmi.

[20] Karel Kučera: Čo je to lojalita klientov a ako na ňu vplývať  [stiahni z MOCNÉ DÁTA portálu]

Pomerne štrukturované zamyslenie zo strany alza.cz o tom, čo je to lojalita a ako funguje a ako na ňu (v e-commerce) vplývať.

[19] Marcin Szeliga: Revolutionary R integration with SQL Server 2016

Technologická prezentácia, ktorá poukazuje na to, že aj Microsoft už vyvinul plug-in aby platfromy ako R+ sa dali použiť priamo v SQL.

[18] Yulia Silina: TELCO a pokročilá analytika v tomto odvetví

Prezentácia riského telekomunikačného mamuta o tom, ako rieši svoje biznis problemy pomocou pokročilej analytiky a čo sú úskalia tejto cesty.

[17] Ian Dewar: BUILDING_LOYALTY_with_ENGAGEMENT

Prezentácia CRM šéfa značky NORTH FACE, ktorý vysvetľuje ako budovať vernostný program, ktorý naozaj nie je len earn-burn bodov, ale zapája a angažuje zákazníka.

[16] Seth Ellison: BUILDING SUPERBRAND a ŠPECIFIKÁ KONFEČKNÉHO TRHU

Prezentácie prostredia Levi Strauss značky a toho, ako sa vysporiadavajú s fragmentáciou trhu, wearables a innymi trendmi v ich odvetví.

[15] Martin Ptáček: (E)migrácia klientov medzi segmentov

Zaujímavý pohľad na RFM segmenty E-shopu, migráciu medzi nimi a prístup ako to riadiť.

[14] Dr. Will Cavendish: Taking Healthcare Further into the Digital Age

Zaujímavý prehľad toho, čo sú dôležité faktory pre digitalizáciu zdravotníctva vo Veľkej Británii.

[13] Aude Beauvallet: SOCIAL MEDIA use case in Champagne

Ukážka toho, ako výrobca może pomocou Socialných médii (hlavne Twitter) dokaże obísť medzivrstvu predajcov a komunikovať napriamo s koncovým klientom.

[12] Chris Skinner: Future of Banking

Chris Skinner patrí medzi najvýznamnejších expertov na digitálne bankovníctvo a budúce smerovanie bánk. V prezentácii sumarizuje kľúčové pohľady na rozvoj.

[11] Petr Cikan: Tescoma rieši svoje kampane pre e-shopy

Inšpiratívna prezentácia o tom, ako Tescoma rieši marketing pre svoj e-shop. Súčasťou je aj case study o tom ako riešia nedokončené nákupné košíky.

[10] Shawn Taylor: OmniChannel Marketing  [stiahni z MOCNÉ DÁTA portálu]

Zaujímavá case study pomerne netypickej organizácie AAA Motoklub a ich emailový a omni-channel marketing. Prezentácie obsahuje zaujímavé výsledky s dôležitými polostvami. Ktoré stoja za prelistovanie, lebo búra niektóre mýty.

[09] Ladislav Csengeri: Privátne značky v CEE

Štúdia GFK o úlohách privátnych značiek v maloobchode strednej Európy. Zaujímavé čísla o významnosti a role privátnych produktov v celom sortimente produktov.

[08] Edward Weatherall: What is PROGRAMMATIC MARKETING

Stručné vysvetlenie, čo je vlastne Programmatic marketing aa ko tato pporegresívna vetva propágácie produktov a brandov realne funguje.

[07] Jonas Munk: ANALYTICS FACTORY (in Telco company)

Story o tom ako človek, ktorý pracoval pre jedného z dodávateľov analytického software prijal výzvu Telco spoločnosti vybudovať „fabriku” na tvorbu prediktívnych modelov v spoločnosti. Prezentácia obsahuje aj príklady konkretnych najdôležitejších modelov pre fungovanie v Telco prostredí.

[06] Tomas Braverman: Vernosť českých zákazníkov naprieč kategóriami

Zaujímavá a pomerne detailná prezentácia od Heureka.cz o tom, ako rôzne sa správajú klienti v jendotlivých odvetviach e-shopov.

[05] Rasmus Houlind: OMNICHANNEL, how do you stand ?

Asi najštruktúrovanejší prístup k Omnichannel, aký som mal šancu vidieť. Rasmus je autorom knihy o 6 dimanziách, ktoré ako Omnichannel musíte naplniť. Odporúčam pre každého, kto stojí pred úlohou ako zladiť úlohy a marketing naprieč kanálmi.

[04] David Začal: Vplyv konkretnych faktorov na účinnosť banner reklamy

Výborná a datami podložená štúdia o tom, čo funguje a čo nie pri tvorbe bannerovej reklamy. Veľmi ilustratívne a ľahko pochopiteľné.

[03] Perrin Lawrence: DIGITAL and SOCIAL media STRATEGY

Skvelá prezentácia o tom, ako timovať a formulovať postovanie na sociálnych médiách, aby Vaša stratégia bola čo najúčinnejšia.

[02] Paul Conder: Starbucks CX approach

Pútavá prezentácia o tom aok priamo monitoruje Customer Experience ikonický STARBUCKS a ako konajú na základe zistení o zážitku klienta, ktoré zozbierali.

[01] Arnie Kuenn: CONTENT MARKETING: Proven Formula

Asi najužitočnejší workshop, akého som sa mal šanču zúčastniť vo svojom živote, ktorý je dokumentovaný v rozsiahlej prezentácii.

 

DOWNLOAD všetkých prezentácii Registrovaní užívatelia portálu MOCNÉ DÁTA si ako odmenu za svoju vernosť môžu stiahnuť všetky prezentácie TU. (potrebné osobitné heslo zaslané emailom) Registrácia za stáleho užívateľa MOCNÉ DÁTA portálu je bezplatná a otvorená komukoľvek, preto aj ty sa môžeš stať registrovaným užívateľom, ak ním ešte nie si.