TREND prináša rebríček 15 osobností slovenského biznisu, ktorých statusy mali v prvej polovici tohto roku najväčší počet impresií na sieti LinkedIn. Rebríček zostavila pre TREND spoločnosť Future Sales za obdobie od 1. januára do 30. júna 2024.

Pre výpočet počtu impresií zohľadnila počet sledujúcich, počet pozitívnych reakcií, frekvenciu statusov, dĺžku statusov, ich formát a deň zverejnenia. Ďalším kritériom bolo, aby mali používatelia pri mene funkcie CEO, prezident, predseda, owner alebo co-owner.

„Príspevky museli uverejňovať minimálne tri mesiace za sebou. Do rebríčka sa dostali len tí riaditelia, ktorých firmy majú podľa LinkedIn aspoň 51 zamestnancov. Lokácia profilu na Slovensku bola tiež podmienkou,“ hovorí pre TREND Jiří Jambor z Future Sales.

Rozptyl minimálneho a maximálneho počtu impresií súvisí s tým, že Future Sales kalkulovala dáta vždy ku koncu každého mesiaca, spätne na ne neprihliadala, hoci aj staršie príspevky si na internete žili ďalší život.

Číslo v zátvorke ukazuje, na ktorom miesto skončil manažér či manažérka v druhom polroku minulého roku. Písmeno N znamená, že v top 15 vtedy nebol.