
„Buďme priatelia“, hovorí, ale pritom nedôveruje a nepovie, že sa hnevá. Aký šéf je najhorší?
Aj najzaujímavejšia práca sa môže zmeniť na frustrujúcu. Dôvodom je nevhodné manažovanie zo strany nadriadeného
Aj najzaujímavejšia práca sa môže zmeniť na frustrujúcu. Dôvodom je nevhodné manažovanie zo strany nadriadeného
Sridhar Ramaswamy sa zo softvérového inžiniera vypracoval na generálneho riaditeľa, aj keď predtým takúto pozíciu nikdy nezastával
Používanie monitorovacích softvérov rastie. Firmy chcú znížiť náklady a skoncovať s neefektívnou pracovnou silou. Prípady často končia prepustením
Generácia Z odmieta tradičnú kariérnu cestu a uprednostňuje individuálny rast
Pomocou techniky WOOP je možné dosahovať lepšie výsledky v práci aj zvládať negatívne emócie
Až 43 percent riaditeľov na najvyšších úrovniach pociťuje úzkosť zo straty zamestnania v dôsledku narastajúcich zmien
Pomocou strojového učenia je možné skúmať duševné zdravie vedúcich pracovníkov a ich vplyv na fungovanie firiem
Kľúčové sú mäkké zručnosti, v ktorých mladší pracovníci prejavujú nedostatky
„O tom je vodcovstvo: mať víziu, vedieť ju formulovať a dosiahnuť konsenzus na spoločnej vízii,“ tvrdil S. Jobs. „Väčšina z nich boli neschopní blázni. Vedeli, ako teoretizovať a riadiť ľudí, ale nevedeli nič robiť“.
Lídri, ktorým chýba tréning a potrebné zručnosti, začínajú byť pre podniky problémom. Dokážu totiž znechutiť podriadených, poškodiť produktivitu a dokonca aj finančné zdravie podniku
„Manažéri, ktorí riadia manažérov, ktorí riadia manažérov, ktorí riadia manažérov, ktorí riadia tých, ktorí vykonávajú prácu“ sú dnes pre firmy čoraz menej prínosní
Priamy kontakt s realitou zákazníckeho správania dokáže priniesť nové nápady
Jednotlivci z rôznych generácií majú odlišné preferencie
Manažérov zväčša nehodnotia podľa toho, akú emočnú väzbu k firme u zamestnancov vytvoria. No výsledok je vždy lepší, keď človek prácu miluje
Najvyšší bonus získal Robert Isom z American Airlines, na programe DEI zarobil 520-tisíc dolárov