Najväčšia streamovacia služba Netflix sa po rokoch odmietania nakoniec pridáva medzi svoju konkurenciu a vo svojom novom predplatnom zavedie reklamy. K dispozícii by podľa najnovších informácií malo byť ešte do konca tohto roka. Spoločnosť navyše oznámila, že pri integrácii reklám bude spolupracovať s Microsoftom.
Technologický gigant má totiž bohaté skúsenosti s riešením pre začlenenie reklám do obsahu a tiež aj s ich následným predajom. „Pri našej spolupráci na vytvorení novej ponuky s reklamou preukázal Microsoft schopnosť pokryť všetky naše potreby v oblasti inzercie. Náš dlhodobý cieľ je jasný.
Viac možností pre divákov a prémiová prezentácia značky pre inzerentov, ktorá bude lepšia než pri lineárnej televízii,“ potvrdil v oficiálnom vyhlásení Greg Peters, COO Netflixu. Microsoft má pre Netflix zabezpečiť inovácie v predaji ale aj v technológiách, pričom veľmi dôležitou súčasťou celého procesu má byť aj garancia ochrany súkromia používateľov. Práve obavy okolo súkromia boli jedným z hlavných dôvodov, prečo sa Netflix do reklamy nepúšťal.
Kultový podnik v centre Bratislavy končí. Legendárne „Kácečko“ hľadá nové priestory
Zatiaľ tri verzie
Portál Deadline uviedol, že Netflix sa pri výbere svojho partnera zameral aj na ďalšie firmy. V hľadáčiku mali byť napríklad NBC Universal, Roku či dokonca Google. Nakoniec zvíťazil Microsoft aj vďaka tomu, že ťaží z dlhoročných skúseností s reklamou nielen z webového vyhľadávača Bing, ale aj zo sociálnej siete LinkedIn, ktorú vlastní.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?