Sony zvýšil polročný čistý zisk, predáva viac hier a polovodičov
Manažment Sony teraz počíta s tržbami 77,19 miliardy eur, zatiaľ čo doteraz ich odhadoval na 76,58 miliardy eur
Manažment Sony teraz počíta s tržbami 77,19 miliardy eur, zatiaľ čo doteraz ich odhadoval na 76,58 miliardy eur
V Bratislave a okolí je sústredených 65 percent všetkých spoločností, zatiaľ čo v Košiciach a východnej časti Slovenska sídli 29 percent
Spoločnosť odhadla čisté objednávky za druhý finančný štvrťrok na 350 až 370 miliónov eur, čo je menej oproti pôvodnej prognóze vo výške 500 miliónov eur
Najzraniteľnejšie sú deti, ktoré minú na nákupy v hrách priemerne 395 eur mesačne
Videohra Fortnite sa vracia na zariadenia so systémom Android a iOS v EÚ po štvorročnej pauze
Slovenské herné štúdiá sa musia vysporiadať s viacerými problémami. Do veľkej miery ich negatívne ovplyvňuje aj čoraz problematickejšie cielenie marketingu
Výrobca videohier sa odvoláva na európsky Akt o digitálnych trhoch, ktorý požaduje, aby Apple otvoril svoj ekosystém ostatným firmám
Vďaka spolupráci ide o najväčší vstup spoločnosti Disney do sveta hier a ponúka významné príležitosti na rast a expanziu, vyhlásil šéf Bob Iger
Online simulácie poskytujú uchádzačom možnosť vybrať si pozíciu, prípadne si môžu skúsiť hneď viac profesií naraz. Hry následne merajú výsledky podľa vopred nastavených kľúčových ukazovateľov
Ide už o druhú investíciu v objeme niekoľkých miliónov eur. V prvom kole zaujala slovenská firma aj vysokého predstaviteľa Facebooku, ktorý do nej investoval
Na Slovensku je e-športová scéna zatiaľ amatérska, kolískou je Južná Kórea a dominuje Čína so Škandináviou
Americká herná vývojárska firma Roblox si za posledný rok prešla turbulentným obdobím. Teraz sa všetky oči upierajú na vývojársku konferenciu, ktorá môže naznačiť, aký má firma rozvojový potenciál.
Elon Musk predal ďalšie akcie Tesly a virtuálna realita dosahuje dlhodobý vrchol. Prečítajte si aktuality zo sveta technológií
Technologické zázemie a skúsenosti s predajom reklamy poskytne spoločnosti ďalší technologický gigant Microsoft
Herný biznis patril k víťazom pandémie, dnes však aj napriek dobrým výsledkom trpí na pokles technologického segmentu