Uniqlo sponzorovala v minulosti aj Novaka Djokoviča
Zdroj: Twitter
Uniqlo sponzorovala v minulosti aj Novaka Djokoviča

6. Uniqlo Hodnota: 15,1 miliardy dolárov

Japonská značka získala popularitu pre svoje jednoduché a funkčné dizajny. Zameriava sa na dostupnú, no kvalitnú módu. Firmu založil v roku 1949 Japonec Tadashi Yanai ako malý obchod s odevmi. Dnes sa špecializuje na inovatívne materiály, ktoré dokážu zahriať bez potreby hrubej vrstvy oblečenia alebo materiály, ktoré majú vysokú priedušnosť. Firma sa odlišuje od konceptu fast fashion tým, že si zakladá na dlhej životnosti produktov. V priebehu tohto roka chce firma otvoriť 100 nových obchodov po Číne a Severnej Amerike, aby podporila ďalší rast. Uniqlo patrí medzi najväčšie odevné reťazce v Ázii, kde sa nachádza okolo 800 obchodov.