Pritom firemný svet je plný zaujímavostí i niečoho, čo by genetici nazvali DNA. Neopakovateľné, unikátne a možno trocha strelené riešenia, príbehy, pozície. To je niečo, s čím sa človek okrem tej-ktorej konkrétnej firmy nestretne. Ako opisuje Scott McKain v knihe Collapse of Distinction (Zrútenie rozdielnosti), ľudská tvár firmy a príbeh stojaci za ňou sú ohnivkom inovácií, ktoré z nej dokážu spraviť skutočnú značku.

TREND na svojich stránkach pravidelne prináša kauzy a vyťahuje na svetlo sveta tajomstvá, ktoré mali zostať skryté. Tentoraz sa však redakcia spojila, aby zozbierala tajomstvá firiem, ktoré im pomáhajú v podnikaní, vytvárajú firemnú kultúru. Teda ich DNA. Ide o vtipné návyky či fungujúce „donucovacie“ prostriedky. Ale najmä o pohľad až do kuchyne firiem.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa