Identifikovať najzávažnejšie bariéry efektívneho a férového podnikania, ako aj vytvárania pracovných miest na Slovensku. Takýto bol cieľ prieskumu, ktorý v máji 2010 uskutočnila analytická jednotka TREND Analyses pre Podnikateľskú alianciu Slovenska v rámci prípravy Správy o stave podnikateľského prostredia v SR. Zúčastnilo sa na ňom 214 respondentov – top manažérov veľkých podnikov, majiteľov a konateľov stredne veľkých spoločností i malých podnikateľov a živnostníkov.

Rovnaký prieskum realizovala TREND Analyses aj v roku 2006, vtedy v rámci Auditu podnikateľského prostredia v SR. Takmer identické otázky i podobný okruh respondentov umožňujú porovnávať. Ako sa podnikateľská klíma v krajine pod Tatrami zmenila za uplynulé štyri roky?

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa