„Začínali sme prakticky od nuly. Nemocnice fungovali takzvaným ostrovným spôsobom, každá si nakupovala sama a bolo zrejmé, že cesta k efektívnosti vedie cez nákup. Prvým krokom bola centralizácia, aby väčšie objemy priniesli lepšie ceny. Dnes sme vo fáze, keď zjednocujeme nákupné procesy a v budúcnosti sa sústredíme na strategické partnerstvá,“ uvádza riaditeľ siete štrnástich regionálnych nemocníc na TREND konferencii Nákupný manažment 2015. Na podujatí sa stretlo vyše 150 nákupcov, ktorí diskutovali o spôsoboch, ako zlepšiť obstarávanie firiem.

Zrelosť firmy sa pozná podľa úrovne nákupu

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa