Kto si firemnú stránku dobrovoľne likeol, akceptoval, že sa mu v newsfeede budú zobrazovať príspevky nielen od priateľov, ale aj tie komerčné. Potom bolo už len na značkách, aby komunikovali dostatočne kreatívne a nepôsobili ako nechutný spam. No táto éra sa definitívne skončila. Kto chce byť na Facebooku viditeľný, musí platiť.

Dve percentá

Komunikovať so svojou komunitou na Facebooku môžu firmy stále bez obmedzení a aj bezplatne, ale otázny je počet ľudí, ku ktorým sa zdieľaný obsah dostane. Sociálna sieť zásah príspevkov v posledných mesiacoch dramaticky znížila.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa