Napriek niekoľko rokov fungujúcim logám označujúcim slovenské výrobky ako Slovak Gold či SK – Značka kvality stúpla v očiach reťazcov potreba komunikovať slovenský pôvod až relatívne nedávno – po vypuknutí škandálov s konským a pokazeným zahraničným mäsom a hrozbách zo strany štátu naordinovať supermarketom povinný podiel slovenských výrobkov.
Potravinárska komora Slovenska však nie je spokojná. V auguste vydala už tretí rok prieskum o zastúpení slovenských výrobkov v slovenských reťazcoch. Potravinári interpretujú čísla alarmujúco – zahraničné potraviny vraj vytláčajú domáce.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?