Napriek niekoľko rokov fungujúcim logám označujúcim slovenské výrobky ako Slovak Gold či SK – Značka kvality stúpla v očiach reťazcov potreba komunikovať slovenský pôvod až relatívne nedávno – po vypuknutí škandálov s konským a pokazeným zahraničným mäsom a hrozbách zo strany štátu naordinovať supermarketom povinný podiel slovenských výrobkov.

Potravinárska komora Slovenska však nie je spokojná. V auguste vydala už tretí rok prieskum o zastúpení slovenských výrobkov v slovenských reťazcoch. Potravinári interpretujú čísla alarmujúco – zahraničné potraviny vraj vytláčajú domáce.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa