V rámci podujatia World Contact Center Awards 2009, ktoré sa konalo nedávno v Londýne, získal Gregor Willenberg, manažér IT v Competence Call Center, v kategórii Best Support Professional IT v regióne EMEA zlatú medailu. Competence Call Center je jedno z vedúcich medzinárodných call centier s dvoma tisíckami zamestnancov na ôsmich stanovištiach v šiestich krajinách Európy, pričom od roku 2006 operuje aj na Slovensku. Až 20-členná odborná porota zostavená z odborníkov z oblasti kontaktných centier hodnotila výkony manažéra IT, ktorý ich presvedčil svojím odborným know-how a prevzal tak v Londýne trofej a zlatú medailu. G. Willenberg (na obrázku) má za sebou päťročné skúsenosti v oblasti call centier. V CCC zodpovedá aj za implementáciu telefónnych systémov a internej komunikačnej platformy vo všetkých pobočkách spoločnosti, ako aj za všetky opatrenia v manažmente IT zabezpečujúce kvalitu a bezpečnosť. V závere roka sa pokúsi obhájiť ocenenie na medzinárodnej súťaži v Las Vegas.(d)

Zlato pre slovenské centrum