Na piedestál sa dostávajú samotné produkty, ich atribúty, prínos pre ľudí a, samozrejme, aj cena. Imidž je nanič – ak nie je dobrý samotný tovar. Zákazníkov si nachádzajú aj produkty, ktoré nepotrebujú známe logo. Postačí aj nápis „lokálny“ či „poctivý“.

Takzvanej dobe produktovej sa venoval aj jeden zo spíkrov tohtoročnej konferencie TREND Marketing Summit 2015 Pavol Minár. Hlavný stratég z reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy ju opisuje ako hľadanie autenticity a istoty vo svete, ktorému tieto vlastnosti často chýbajú.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa