Pred pár týždňami patrila medzi očakávané horúce otázky medzinárodného autosalónu v Ženeve tá o črtajúcom sa prepojení medzi General Motors (GM) a alianciou PSA Peugeot Citroën. Napokon bolo všetko jasné už týždeň dopredu a šéf PSA Philippe Varin zatokal o „vzrušujúcom okamihu a veľkom rozvojovom potenciáli partnerstva“ ešte v posledný februárový večer. Rýchla dohoda oboch automobiliek o výrobno-nákupnej aliancii akoby predznamenala hlavný motív autosalónu. Že každá značka chce nielen vyrábať úspešné autá, ale musí aj neustále ladiť svoje podnikanie tak, aby zarábala.

O partnera menej

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa