Málokto asi tak polarizuje bratislavskú gastroscénu ako skupina Medusa Group – od bezbrehého obdivu až po rovnako bezpodmienečné zatracovanie. Jedno však musia aj tí najväčší kritici uznať – jej podniky sú väčšinou plné a skupina pri otváraní nových reštaurácií vie, čo v gastronomickom svete práve letí. Takže nie je veľkým prekvapením, že pri otváraní reštaurácie Mercado v bratislavskej Eurovei stavili teraz na zdravé potraviny , bioprodukciu nevynímajúc.
Mercado vzniklo na mieste bývalej brazílskej reštaurácie Leblon a hoci nový názov evokuje španielsku kuchyňu, nie je to tak. Skôr má byť vyjadrením toho, že tržnica je synonymom čerstvých a zdravých potravín.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?