Málokto asi tak polarizuje bratislavskú gastroscénu ako skupina Medusa Group – od bezbrehého obdivu až po rovnako bezpodmienečné zatracovanie. Jedno však musia aj tí najväčší kritici uznať – jej podniky sú väčšinou plné a skupina pri otváraní nových reštaurácií vie, čo v gastronomickom svete práve letí. Takže nie je veľkým prekvapením, že pri otváraní reštaurácie Mercado v bratislavskej Eurovei stavili teraz na zdravé potraviny , bioprodukciu nevynímajúc.

Mercado vzniklo na mieste bývalej brazílskej reštaurácie Leblon a hoci nový názov evokuje španielsku kuchyňu, nie je to tak. Skôr má byť vyjadrením toho, že tržnica je synonymom čerstvých a zdravých potravín.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa