Začiatkom októbra získala kampaň Odkazy pre T-Mobile Slovensko na prestížnom festivale Golden Drum v slovinskom Portoroži dva zlaté a dva strieborné bubny. Úspech mala kampaň aj na domácej pôde v rámci odovzdávaní cien Zlatý klinec. Ziskom Grand Prix za celú kampaň, troch zlatých, dvoch strieborných a dvoch bronzových klincov sa zaradila medzi najúspešnejšie kampane v histórii odovzdávania týchto cien. Kampaň Odkazy pre T-Mobile získala priazeň aj na ďalších podujatiach (FLE Media Awards, Cannes Lions, Cresta Awards, ADC Europe). Ide tak o historicky najúspešnejšiu slovenskú kampaň v počte medzinárodných a domácich ocenení, pričom kampaňou T-Mobile odštartoval slogan a pozicioning značky „Zažime to spolu“. Na obrázku tím agentúry MUW Saatchi&Saatchi a Mediaedge spolu s klientom T-Mobile Slovensko pri oslavách úspechu so všetkými oceneniami, ktoré kampaň získala. (d)

Zažili to spolu