Podnet na vyplácanie zaslúžených provízií ste dali vy. Čo bol hlavný motív?

Model zaslúžených provízií je náročný, ale je nevyhnutný pre dlhodobé pôsbenie na trhu. Zaslúžená provízia má význam v kvalite a profesionalite služby. Ďalším z dôvodov je obmedzenie storien, spolupracovník netlačí pred sebou záväzok v prípade, že nastane storno. Nielen sprostredkovatelia, ale aj niektoré spoločnosti sa dostali do problémov pre storná. Zaslúžené provízie nie sú nové, zhruba do roku 2000 boli v dominantnej pozícii. Následne začali prichádzať preddavkové provízie, ktoré biznis zjednodušili a na druhej strane priniesli množstvo problémov poisťovniam aj samotným spoločnostiam, keď ich dobehli storná.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa