Pred niekoľkými rokmi nad Facebookom ešte mnohí marketéri ohŕňali nosom. Považovali ho za jeden z mnohých digitálnych trendov, ktorým sa uchádza viac pozornosti, ako by si zaslúžili. Sociálna sieť založená 28-ročným Markom Zuckerbergom však neúnavne rástla, nedávno ohlásila vyše 900 miliónov používateľov. Pripravovaný vstup na burzu môže viesť k najväčšiemu predaju akcií v histórii digitálneho segmentu. Po ranej honbe na „likey“ a virtuálnych priateľov berú už aj firmy Facebook vážne a hľadajú cesty, ako v sieti, žijúcej svoj vlastný život v rámci webu, podporiť svoj biznis. Digitálne agentúry im odkazujú, že na Facebooku sa skutočne dá aj predávať.

Myš v chlebe

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa