Ak chce firma vytvoriť obchodný tím, pretože už nestačí, aby predával jej majiteľ, alebo mieni oživiť vyhasínajúce obchodné oddelenie, musí poskladať členov podľa aktuálnej stratégie. Dobré firmy s tým chcú niečo cielene robiť. Pretože čakať, než na zmenu ľudia dozrejú, nielen dlho trvá, ale najmä to veľa stojí.

Po rozbehu väčšiny firiem robí obchod, ktorý je zväčša založený na osobných kontaktoch, jej majiteľ. Kedy už potrebuje špecialistu a cielene zakladá obchodný tím?

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa