Pravda je, že väčšina ľudí na túto otázku odpovedať nevie. Ovplyvňujúcich faktorov je, samozrejme, veľa vrátane cien a konkurencieschopnosti ponuky. Niektoré veci sa však ukrývajú iba v hlavách zákazníkov. Či je zákazník spokojný a vráti sa, ovplyvňujú tri dôležité prvky súvisiace s psychológiou. Prvým je bumerangový efekt. Druhým sú zrkadlové neuróny. A tretím takzvaný popoluškový efekt.
Bumerangový efekt
Každý si vie predstaviť, ako funguje bumerang. Hodíte ho a on sa vráti. Aspoň teoreticky. Ale kto niekedy hádzal bumerang, vie, že to nie je také jednoduché – nevráti sa vždy. Rovnaké je to so zákazníkom.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?