Kúpiť si zájazd na poslednú chvíľu na tzv. last minute bol v posledných rokoch najobľúbenejší spôsob zabezpečovania dovolenky pre veľkú časť Slovákov chtivých rekreovania. Posledné dve sezóny však cestovné kancelárie predali podstatnú časť kapacít už skôr, takže ponuka last minute bola podstatne skromnejšia ako roky predtým. Veľa ľudí zvyknutých kupovať zájazdy týmto spôsobom zostalo sklamaných a aj to je zrejme jeden z dôvodov, prečo sa nákupné správanie Slovákov pri zabezpečovaní si dovoleniek začína meniť. Vyplýva to z prieskumu, ktorý robil TREND medzi cestovnými kanceláriami zameriavajúcimi sa na predaj zahraničných zájazdov.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?