Ešte pred zvítaním prechádza popred nás auto do podzemnej garáže cez rampu. Pri prejazde spodnou časťou šuchlo zásterkou za kolesom o podlahu. Premeriavame teda celú rampu, ktorá aj na pohľad vyzerá pristrmá. Meranie potvrdzuje predpoklad, rampa má 21 percent a norma pripúšťa maximálne 17 percent pre vonkajšie vyrovnávajúce rampy. Problém môžu mať hlavne autá s nižším podvozkom, aj keď nájazdové oblúky sú zrealizované správne.

To, že garáž prednedávnom vytopilo pri mohutných dažďoch, sme mohli vidieť na rekonštrukčných prácach v soklovej oblasti, čo náš sprievodca bez problémov priznáva. S dodatkom, že problém museli mať vtedy v meste všetky garáže, keďže zrážky boli extrémne. Je naozaj častý jav, že odtokový žľab pred vstupom do garáže pri extrémnych zrážkach nestíha odviesť vodu preč, preto ho odporúčame predimenzovať. Na druhej strane sa nám páči, že s nápravou sa nečakalo a práce boli v čase našej návštevy v plnom prúde.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa