Keď v automobilke pred desaťročím spúšťali výrobu, všetci sa tešili z novej príležitosti a vládla hrdosť na francúzsku značku. „Dnes sú oveľa náročnejší – rýchlo sa zorientujú a ak sa im nepáči, bez okolkov odídu vyskúšať niečo nové,“ hovorí Daniela Schweizer, manažérka náboru a vzdelávania v podniku.

Takto sa vo výrobnej firme prejavuje nástup generácie Y, mladých ľudí narodených po roku 1980. Pre personalistov sú tak trochu „terra incognita“, pretože sú imúnni voči tradičným HR nástrojom. Naozaj sú iní – vyrástli s počítačmi a internetom, sú hravejší, tvorivejší a ak im práca nie je zábavou, rýchlo idú ďalej. Chcú cítiť voľnosť, nesedia im hierarchie a búrajú bariéry bez ohľadu na to, kto ich stanovil.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa