Riešenie problémov verejnoprávnej televízie vždy patrilo k zásobe sexy tém politických strán. Tak ako na šport či počasie, aj na televíziu má každý nejaký názor. A keďže značka STV sa väčšinu svojej postkomunistickej histórie pohybovala na úrovni nekvalitných geriatrických zariadení, sľúbiť jej záchranu môže priniesť z imidžového hľadiska plusové body.

Druhá vláda Mikuláša Dzurindu v rámci balíka reforiem umožnila mimoriadnou dotáciou značné personálne zoštíhlenie inštitúcie. Zvýšenie koncesionárskych poplatkov zas malo zabezpečiť ozdravenie finančnej situácie televízie. STV sa v rokoch 2005 a 2006 skutočne dostala do plusových čísiel, no iba vďaka odpredaju nepotrebného majetku. No pomohla si aj biznis úspechom, teda razantným nárastom reklamných tržieb.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa