Windows stráca postavenie lokomotívy tržieb a ziskov Microsoftu. Softvérový obor čoraz viac čerpá z dominantnej pozície svojho Officu na trhu s programami na tvorbu a úpravu textov, tabuliek a prezentácií. Office je kľúčovým aktívom divízie Business, ktorá sa v uplynulých kvartáloch vypracovala medzi najvýnosnejšie v rámci celého koncernu.
A tento trend sa môže ešte upevniť. Šéf Microsoftu Steve Ballmer minulý týždeň predstavil novú generáciu kancelárskeho balíka, Office 2013. Oproti aktuálnej verzii prináša viacero menších zlepšení, ale predovšetkým sa snaží vyrovnať s itečkovými megatrendmi: tabletmi a cloudovými službami, v ktorých pôsobia aj ďalší ambiciózni konkurenti.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?