Joj vyvolala značné prekvapenie na trhu, keď v novembri minulého roka zverejnila prvé detaily k zamýšľanému tretiemu kanálu. Kombinácia spravodajstva a dokumentov spolu s lifestylom nebolo to prvé, čo by sa dalo očakávať od slovenskej TV skupiny, známej predovšetkým Panelákom, Talentom a viac či menej kontroverznými reality formátmi. Nakoniec je všetko inak. A spravodajská Ta3 sa nemusí ani v náznakoch zaoberať otázkou novej konkurencie. Tretí kanál zo skupiny Joj pod názvom Wau sa totiž nakoniec od 15. apríla zameria predovšetkým na ženskú cieľovú skupinu, ktorú TV skupina dosiaľ nemala samostatne podchytenú.

Výrazná zmena plánu podľa televízie súvisela s požiadavkami trhu. „Spustenie novej stanice zameranej na mladšie ženy je dôsledkom dopytu zo strany zadávateľov a mediálnych agentúr,“ uviedol riaditeľ obchodu TV Joj Martin Heržo. Spravodajsko-dokumentárny program by zrejme predsa len oslovoval podobné divácke skupiny ako Joj a Plus.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa