Nuda. Tak by sa jedným slovom dala ešte donedávna opísať predvolebná kampaň na Slovensku. K výraznejšej konfrontácii sa súperiace najsilnejšie strany nedostali. No oživenia kampane sa voliči nakoniec dočkali. Nie však vďaka politikom.

Do záplavy plagátov s tvárami a nenápaditými heslami sa rozhodol vtesnať karikaturista Martin „Shooty“ Šútovec. Jeho nápad prenajať si tri bigboardy a nakresliť na ne názor na dosluhujúcu vládu sa zapáčil takmer štyrom tisíckam ľudí. Tí na jeho občiansku kampaň prispeli sumou 70-tisíc eur a skromný zámer prerástol do dvoch stovák bilbordov, pohľadníc, nálepiek a niekoľkých veľkoplošných obrazoviek. „Táto akcia dokazuje, že virtuálne spoločenstvo ľudí na Facebooku je schopné reálneho činu, a to poslať zo svojho účtu peniaze,“ hodnotí počin marketingový poradca Marian Timoracký zo spoločnosti United Consultants.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa