Apple nakoniec zostal v tieni. Vyzývateľmi najpredávanejšej „elektronickej knihy“ – Kindle od internetového obchodu Amazon – boli na minulotýždňovom veľtrhu Consumer Electronic Show (CES) bezmenní nováčikovia. Aj preto, lebo Apple zatiaľ svoju predstavu o tenkej obrazovke, ktorá poskytuje väčšiu mobilitu ako bežný laptop, nestihol oficiálne uviesť. Do centra pozornosti sa dostali čierno-biele displeje, takzvané e-readery, najmä mediálneho domu Hearst a spoločnosti Plastic Logic. Oproti Amazonu ponúkajú silnú alianciu s mediálnymi spoločnosťami, ktoré intenzívne hľadajú nové možnosti zarábania na digitálnej distribúcii obsahu.

Rastúci záujem

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa