Spoločnosť Google, ktorej YouTube patrí, v máji začala aj na Slovensku ponúkať škálu nových reklamných formátov nabalených na videoserver, z ktorých okrem Googlu môžu profitovať aj tvorcovia obsahu. Mnohé firmy neodolali a otestovali reklamu na stránke, ktorá podľa zahraničných rebríčkov návštevnosti patrí na Slovensku do top trojky najpopulárnejších webov.

Päť sekúnd

Zadávatelia môžu na YouTube pracovať okrem klasických bannerových plôch aj s ďalšími reklamnými formátmi, ktoré sú výraznejšie previazané so streamovanými klipmi. Najviditeľnejší a pre mnohých používateľov zrejme aj najotravnejší je takzvaný in-stream formát, to znamená pre-roll spoty, ktoré sa používateľom prehrávajú pred vyžiadanými videami.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa