Aj naďalej platí, že na viac ako 85 percent výstavníckeho trhu sa podieľajú organizátori veľtrhov v Nitre, Bratislave a Trenčíne. Zorganizovali asi 100 výstavných podujatí, ktoré navštívilo viac ako 760-tisíc návštevníkov. Až 6 500 vystavujúcich firiem si prenajalo dovedna 290-tisíc štvorcových metrov výstavnej plochy. Možno odhadnúť, že sa na veľtrhoch a výstavách v SR realizovali objednávky za viac ako 40 mil. eur. Intenzita konkurencie zostala naďalej pomerne silná a každý organizátor sa usiluje o všetky najdôležitejšie produktové skupiny v rámci národného hospodárstva.

Veľtrhy posúvajú ekonomiku dopredu aj v neľahkých časoch. Sú totiž „kráľovskou“ disciplínou v marketingovom mixe firiem a dajú sa využiť na tvorbu a formovanie produktu, na komunikáciu, distribúciu, testovanie cien či obchodného personálu, na komunikáciu orientovanú na obchod, politickú sféru i verejnú mienku. Je to tak predovšetkým pre ich schopnosť sprostredkúvať osobné kontakty naživo.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa