Takto má vyzerať špičkový sedan strednej triedy, tvrdia špecialisti divízie M GmbH od roku 1984, keď predstavili prvý derivát BMW M5. Bola to najostrejšia verzia postavená na obraz pretekárskeho náradia. To znamená so šokujúcim výkonom, stabilitou, adekvátnou cenou, ale aj s homologizáciou do bežnej premávky. Príbeh vrcholí piatou edíciou, ktorá sa verejnosti predstavila vlani v júli príznačne na festivale rýchlosti v Goodwoode.
V porovnaní so štvrtou generáciou neostal kameň na kameni. Pod dlhou prednou kapotou novej karosérie pracuje namiesto 5,0 l atmosférického desaťvalca o 53 koní výkonnejší 4,4 l prepĺňaný osemvalec, sekvenčnú prevodovku SMG nahradila dvojspojková automatická Drivelogic. Ponuka otestovať M5 patrí k tým, aké sa často nevyskytujú ani neodmietajú...
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?