Slovensko je v zahraničí prakticky neznáma krajina. Sporadické snahy vybudovať nejakú značku krajiny síce už niekoľko rokov sú, ale to je evidentne málo.

Je veľa nedorozumení v tom, čo je a nie je branding krajiny a čo je a čo nie je možné v tomto smere dosiahnuť. Branding nie je niečo, čo sa dá naštartovať v jeden deň. Je to o spôsobe myslenia. Nejde to tak, že jedného dňa vyhlásime nejaký tender na vytvorenie značky krajiny. Keď sa rozprávame o brandingu krajiny, je nevyhnutné povedať, že je veľmi dôležitý prístup ľudí, ktorí v tej krajine žijú. Nedá sa to oddeliť od života bežných ľudí. Nie je to propagácia, lebo propagovať môžete niečo, čo má výsledný produkt, a to krajina nemá.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa